Poradna Zahradní houpačky


Autor: | Vloženo: 26.08.2018 000 15:48 | Témata: Poradna Zahradní houpačky

Reklamace houpačky

Dobrý den, od června 2018 mám tuto houpačku, ale už se mi protrhnul sedák. Bohužel nemohu najít doklad o zakoupení přes internet. Vím že jsem mi byla zaslána 20.06. Nevím jak bych tento výrobek mohla reklamovat. Nemám půvdní krabici. Mám jen papír s nákresem sestavení.

  • Ketyban.cz

    Ketyban.cz

    29. srpna 2018

    Dobrý den, paní Kozová,

    s reklamací se zkuste obrátit přímo na prodejce, u kterého jste houpačku pořizovala.

    S přáním hezkého dne, tým Ketyban.cz.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Marie KOZOVÁ

      26. září 2018 - Marie KOZOVÁ

      To bych ráda udělala, ale ten od kterého jsem jí koupila už neprodává a já nevím kdo to byl. Díky


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.